שימור לקוחות דרך יחסי ציבור

שתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

הסיבה שאנשים אוהבים לצרוך מותגים, זה לא רק בגלל האיכות שלהם, אלא גם בגלל פעילות יחסי הציבור שהם עושים, ואשר גורמת לכל צרכן שלהם להרגיש בכל סרט פרסומת, קמפיין ממומן בפייסבוק או השקה, שמדברים אליו בתור לקוח של המותג באופן אישי. זהו כוחו של מותג, שככל הוא מעצים את עצמו במדיה, כך הצרכנים שלו מפתחים אליו נאמנות וצורכים אותו יותר. יחסי ציבור הם חלק חשוב מאוד מהקשר בין מותג ותקשורת. ככל שהמותג מתפרסם חדשות לבקרים, כך הצרכנים שלו בטוחים שהם בחרו נכון. אגב, חלק מהם בכלל לא מודע לכך שהחשיפה של המותג נעשית באמצעים של יחסי ציבור. ללקוחות אגב זה ממש לא משנה, הם לא הולכים ובודקים מתי הפרסום הוא מערכתי ומתי הוא יחצנ"י מה שנותן להם הרגשה טובה זה שהם בחרו נכון, לכאורה כמו שהתקשורת בחרה.

 

אנשים מחפשים בטחון בהחלטות שלהם

כאשר לקוחות רואים פרסומים בתקשורת על חברת האופנה שהם אוהבים, מוצרי הניקוי שהם צורכים או התכשיטים שהם אוהדים, זה מחזק אצלם את ההרגשה שהם בוחרים נכון כי הנה לא רק הם בחרו את המותגים האלה, אלא גם התקשורת. זה סימן שהם בחרו נכון, זה תומך בהחלטות שלהם ונותן להם בטחון שהם באמת יודעים במה לבחור מתוך מגוון עצום של מותגים כי הנה אפילו התקשורת אוהבת אותם.

שימור לקוחות באמצעות יחסי ציבור הוא דבר חשוב מאוד שמשפיע עליהם, מפתח אצלם נאמנות וגורם להם להמשיך לצרוך את אותו מותג. כמובן שבמסגרת שכלול מערכת היחסים בין מותג-לקוח, חשוב להעביר מסרים כל העת, לבשר על שינויים ולחשוף אותם לחידושים. צרכנים אוהבים להיות חלק מהמותג שלהם.

 

מועדון לקוחות זה שימור לקוחות

היום מועדון לקוחות הוא אמצעי לשימור לקוחות. לקוחות אוהבים לחסות בצלו של מועדון שמעניק להם ראשונים הטבות ומבצעים, מבשר להם ראשונים על הגעתה  של קולקציה חדשה, ופותח להם את השער להיות אורחי השקה או ערב מיוחד כלשהו שנעשה בחסות המועדון.

שימור לקוחות באמצעות מועדון לקוחות זה דבר ידוע, והוא וודאי. ככל שיש לכם יותר לקוחות במועדון, כך כולם בטוחים שהם זכו במשהו מיוחד, שלא כל הצרכנים של המותג זוכים לו והם נהנים לשתף פעולה עם מועדון כזה שמשמר אותם, יחד עם הנאמנות שלהם. יותר משחשוב להביא לקוחות חדשים, לא פחות חשוב הוא לשמר את הישנים. "דיבור" אתם דרך עמוד הפייסבוק העסקי, קמפיין בגוגל או אינסטגרם הם ערוצים נכונים לשימור לקוחות קיימים.

 

יכול לעניין אותך גם:

שימור לקוחות דרך יחסי ציבור

הסיבה שאנשים אוהבים לצרוך מותגים, זה לא רק בגלל האיכות שלהם, אלא גם בגלל פעילות יחסי הציבור שהם עושים, ואשר גורמת לכל צרכן שלהם להרגיש

מהם יחסי ציבור

מהם יחסי ציבור בעולם הדיגיטלי? בעולם שופע מותגים כמו היום, מיליוני אתרים ברשת האינטרנט, איך יוביל את עצמו בעל עסק חדש?. ואם אתם שואלים את