שיווק מוצרי פרסום – הדרך ליחסי ציבור מעולים

שתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

שיווק מוצרי פרסום זאת שיטה פרסומית טובה, המגדילה את יחסי הציבור ואת רווחים בצורה משמעותית לכל חברה גדולה שמשתמשת בה. שיטת מוצרי פרסום היא אינה חדשה, המון חברות גדולות משתמשות בה כבר הרבה שנים, אחת לכמה זמן חברות מוציאות לאור מוצרי פרסום ומחלקות אותם לקהל הרחב. שיטת מוצרי פרסום יעילה וטובה מכיוון שהיא משרתת את האינטרס של שני הצדדים בסך הכל. חברה גדולה מחלקת לקהל הרחב מוצרי פרסום, הקהל הרחב נהנה משימוש במוצרים מסוימים בחינם, בזמן שהקהל נהנה מהשימוש במוצרים, החברה מגדילה את רווחיה כיוון שבעצם היותו של הקהל משתמש במוצרים עליהם קיים לוגו של החברה הקהל עוזר לחברה לפרסם את עצמה וכך הרווחים גדולים.

בשונה מיחסי ציבור באינטרנט המון חברות גדולות משתמשות בשיטת מוצרי פרסום, ולמה דווקא חברות גדולות, מכיוון שדרושה השקעה רבה בכדי להוציא לפועל מוצרי פרסום, דרוש מאמץ מחשבתי והכי הרבה מאמץ כלכלי, דבר שחברה קטנה או בעלת רווחים נמוכים לא יכולה להרשות לעצמה לעשות. חברות גדולות יכולות להרשות לעצמם לעמוד בהפסדים אם ובמקרה חלילה השיטה לא תעבוד. חברה קטנה לא תוכל לעמוד בהוצאות הכספיות שלא ישובו בחזרה כיוון שהמכירות לא יעלו בעקבות השיטה, מה שנדיר שיקרה, אך עדיין הכל יכול לקרות, אין ביטחון בנושאים כאלה.

מוצרי פרסום נועדו ליחסי ציבור לעסקים, להראות שהם נותנים צ'ופרים, ששווה לקנות את מוצריהם כיוון שהים משקיעים בלקוחותיה ומחלקים להם מוצרי פרסום בחינם. ישנם חברות אומנם קטנות, יותר חנויות שמשווקות מוצרי פרסום קטנים ולא משמעותיים בערכם הכספי, ועליהם שם החנות וכתובתה. המון קיוסקים מפרסמים את עצמם על ידי הדפס שמם וכתובתם על מצתים. קיימות עוד דוגמאות רבות, אך ברוב המקרים רק חברות גדולות בעלות עוצמה כלכלית יוכלו להרשות לעצמם להשתמש בשיטת מוצרי פרסום ולקחת את הסיכון הקלוש שהשיטה לא תצליח להם. 

 

יכול לעניין אותך גם: