שיווק בטאבולה – הפלטפורמה שכל בעל עסק חייב להכיר!

שתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

שיווק בטאבולה – במקום הנכון בזמן הנכון

אחד מערוצי השיווק האינטרנטיים, אש תופס תאוצה בקרב עסקי בארץ ובעולם הינו שיווק בטאבולה. ערוץ שיווקי זה, מאפשר לבעלי העסקים לייצר טראפיק רלוונטי ובמחירים ממש נמוכים, בהשוואה לשאר הערוצים הדיגיטליים. למעשה טאבולה הינה חברה ישראלית גלובאלית אשר מחזיקה במשרדים בישראל ובארצות מרכזיות בעולם. התחום שמשתייכת אליו טאבולה, נקרא NATIVE ADS. הרעיון הינו להציג לגולשים מודעות אשר תשתלב בטבעיות באתרי התוכן. הכוונה היא במקום לנדנד לגולשים באמצעות פרסומות שלבטח אינן מעניינות אותם, נפרסם עבורם תכנים רלוונטיים שכן יעניינו אותם. למעשה, טאבולה, הצליחה באופן יוצא מן הכלל בכל העולם, היות והיא הצליחה לייצר פלטפורמה אשר מראה לגולשים תכנים נוספים שהסיכוי שהגולשים יתעניינו בהם הינו גבוה.

מדוע משתלם לנהל קמפיין בטאבולה?

רבים מאנשי העסקים שיש להם אתרים אינטרנטיים, כבר מכירים היטב את הקידום בגוגל או פרסום בפייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם והפתרון למעשה נמצא בפלטפורמות ייחודיות כמו  שיווק בטאבולה. למשל גוגל אדס הינה פלטפורמת הפרסום המובילה והיעילה ביותר בעולם הפרסום, אבל בגלל שהיא מצריכה עלויות פרסום יקרות ועל אחת כמה וכמה, כאשר מדובר בתחומים תחרותיים. אם נחשב את עלויות הפרסום וננסה להשוות אותן ואם מדובר בפרסום מומן, יש להשוות את הפרסומים על פי הקלקה בערוצי השיווק השונים ברשת. למשל בגוגל בתחומים התחרותיים ביותר, עלות על לחיצת מודעה, מסתכמת בעשרות ואפילו מאות שקלים, בפייסבוק המחירים נמוכים בהרבה מגוגל, אך בטאבולה המחירים יסתכמו בכמה שקלים בודדים להקלקה.     

בניית קמפיין פרסום בטאבולה – הדרך המשתלמת ביותר לשיווק

 הדרך הטובה ביותר להשיג קמפיין באמצעות שיווק בטאבולה הינה הצבת יעדים כגון כמות המבקרים  באתר, כמות ההמרות וכן הלאה. יש לכתוב תכנים אשר ישרתו את הקמפיין באופן היעיל ביותר. יש לפתוח חשבון מפרסם בטאבולה, באמצעות כניסה לפלטפורמה של מפרסמים חדשים. יש להגדיר את הפרמטרים שאתם מעוניינים שיהיו בקמפיין. זה למעשה החלק המקצועי והמעמיק בפרסום ושיווק בפלטפורמת טאבולה. יש לפתוח חשבון מפרסם בפלטפורמת טאבולה. יש כמובן לבחור שם לקמפיין,, להגדיר בו תאריכים ולהגדיר את סוג המכשירים שבהם ניתן יהיה לראות את הפרסומות כגון: מחשבים, טלפונים חכמים וטאבלטים. בחרו סינון אתרי תוכן ספציפיים שלא תהיו מעוניינים להציג בהם את התכנים שלכם. קחו לדוגמא את אתר ווי נט, כאשר לא תהיו מעוניינים כי התכנים שלכם ייראו באתר זה יש להעלות תמונות שתמשוכנה את העין לתצוגה של המאמרים באתרי התוכן. ניתן יהיה לשנות את הכותרות של תצוגת המאמרים, על מנת שיהיו לכם כמה גרסאות שונות שניתן יהיה להשוות בין ביצועיהן. יש לבצע שיווק בטאבולה אשר יניב תוצאות מעולות ובעלויות ממש נמוכות.

לחזרה לדף הבית

יכול לעניין אותך גם:

שימור לקוחות דרך יחסי ציבור

הסיבה שאנשים אוהבים לצרוך מותגים, זה לא רק בגלל האיכות שלהם, אלא גם בגלל פעילות יחסי הציבור שהם עושים, ואשר גורמת לכל צרכן שלהם להרגיש