טיפים מנצחים ליחסי ציבור באינטרנט

שתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מהרבה בחינות אנחנו נמצאים היום בעידן "תור הזהב" של יחסי הציבור ואנחנו מדברים על האינטרנט. העולם הדיגיטלי שייך לכולם, ולא רק לחברות ענק מובילות, ולכן "האוויר" שייך לכולם, כל חברה או עסק גדול כקטן יכולים להיחשף, לבלוט, למכור ולהצליח בזכות משרד יחסי ציבור שיודע כיצד להוביל ולנהל את יחסי הציבור שלהם בעולם הדיגיטלי.

בניגוד לעולם הפרסום טרום עולם הדיגיטל, היום הכול זמין בלחיצת עכבר יש לומר. החשיפה, העניין, הרעיון הכול עולה ומצטלם ואם יש לכם משרד יחסי ציבור שיודע לתרגם את המסרים שלכם לרעיונות וכתבות צבע, תרוויחו יחסי ציבור שיחשפו אתכם לציבור ענק של גולשים, שחלקם מן הסתם יהפוך גם ללקוחות שלכם.

.

תהיו קריאטיביים

יחסי ציבור באינטרנט, יכולים להגיע גם מקמפיין ממומן, שיווק בפייסבוק, או ניהול חשבון אינסטגרם והרעיון המרכזי הוא, לדעת איך למכור לתקשורת את הקונספט של המוצר או השירות שלכם בצורה מעניינת.

צוות של משרד יחסי ציבור איכותי, חייב לכלול קופירייטר קריאטיב, שיכול לתרגם את המסרים של הלקוח לעניין תקשורתי. למשל אם אתם מנהלים קמפיין ממומן ללקוח שלכם שהוא פסיכולוג, ומתוך העבודה שלו בשטח, אתם מצליחים להבין שקהלי היעד של הפסיכולוגים השתנו בשנים האחרונות, או שיותר ויותר מטופלים מגיעים בגלל משהו שקשור לעידן הזה, הרי שעם עוד קצת תחקיר תוכלו למכור לאתר כמו YNET או כל פורטל חדשות אחר, ידיעה מעניינת על מה שקורה היום בעולם הפסיכולוגים, בתנאי שהמרואיין הראשי כמובן יהיה הלקוח שלכם.

מהם האתרים הרלבנטיים ליח"צ ברשת?

בשביל לעשות יחסי ציבור טובים ברשת, צריך להיות מאוד יצירתיים. עד כמה שנדמה לכם, שאיש לא יקנה את הרעיונות שלכם, עיתונאים משוועים לחומר חדש ומעניין, והשאלה היא אם אתם יודעים לזהות חומרים כאלה ברשומה או בעשייה של הלקוחות שלכם.

האתרים הרלבנטיים היום ליחסי ציבור ברשת, הם אלה שהחליפו את מה שהיה המדיה הכתובה בעבר. YNET   כמובן של ידיעות אחרונות, שיש לו גם אולפן ואתם יכולים אם יש לכם אייטם טוב לסדר ללקוח שלכם ראיון בלעדי. 

בנוסף קיימים אתרי נישה בתחומים מסוימים ושאתם יכולים להכניס קומוניקט או אייטם על המוצר או השירות של הלקוח שלכם. בנוסף גם נוכחות בפייסבוק, פורומים ואתרי תוכן יכולים ליצור באזז ללקוח שלכם אם יש לו מה להציע להם.

העצה הכי טובה שאנחנו יכולים לתת לכם זה להיכנס לאתרם שחשוב לכם להכניס את הלקוחות שלכם, תראו על מה כותבים שם ותהיו מספיק קריאטיביים כדי לייצר ידיעות כאלה.

 

יכול לעניין אותך גם:

שימור לקוחות דרך יחסי ציבור

הסיבה שאנשים אוהבים לצרוך מותגים, זה לא רק בגלל האיכות שלהם, אלא גם בגלל פעילות יחסי הציבור שהם עושים, ואשר גורמת לכל צרכן שלהם להרגיש

מהם יחסי ציבור

מהם יחסי ציבור בעולם הדיגיטלי? בעולם שופע מותגים כמו היום, מיליוני אתרים ברשת האינטרנט, איך יוביל את עצמו בעל עסק חדש?. ואם אתם שואלים את