בניית תדמית לעסק דרך יחסי ציבור

שתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מטרתם של יחסי ציבור עבור כל לקוח, היא לבנות את התדמית שלו. זה היה כך מאז ומעולם בפרסום וזה נמשך היום גם ברשת. בניית תדמית זה תהליך שאורך זמן, הוא לא נעשה מידית, משום שאנשים לא "קונים" מהר כל תדמית, ובעליה של התדמית הזו, צריך להוכיח את עצמו לאורך זמן כדי לפתח אצלם נאמנות צרכנית.

אם תסתכלו על המותגים הגדולים בעולם, תראו שהם עשו דרך ארוכה של יחסי ציבור, והרבה פעמים שינו ושדרגו כל מיני מהלכים, כדי לקבוע ולחזק את התדמית שלהם. כאשר עסק רוצה לבנות לעצמו תדמית, הוא חייב לעשות יחסי ציבור בגלל זה. זוהי הכתובת לקבל ייעוץ איזה סוג של יחסי ציבור צריך הלקוח? איך משיגים את זה? באיזה ערוצים לפרסם אותו. האם חייבים לחשוף אותו או רק את שם המותג? ועוד.

 

נוכחות באינטרנט – אתר זה הפנים שלכם ברשת

כל עסק שרוצה לבנות לעצמו תדמית, חייב להתחיל אותה היום ברשת. לכן הדבר הראשון שהוא צריך לעשות, זה לא לפנות לחברה חובבנית שמקימה אתרי אינטרנט בגרוש וחצי, אלא לחברה מקצועית שתוכל להקים לו אתר מקצועי ורציני כמוהו. זוהי תחילתה של ידידות מופלאה בין תדמית של עסק ורשת. אל תסתכלו על המחיר שאתם משלמים, בשביל אתר איכותי צריך לשלם. חברה מקצועית תוכל להציע לכם אתר בהתאמה אישית, או אתר בתבנית שהכי הולמת את העסק שלכם מבחינת תצוגת האתר והנראות שלו. תוכלו לשאול אותם גם את כל השאלות שמעניין אתכם לקבל עליהם תשובות, להבין למה דווקא האתר הזה, להראות להם אתרים שאתם אוהבים ולקבל הסבר על כל דבר שתרצו לדעת. לפעמים אתר שנראה לכם מתאים לכם, הוא דווקא לא זה שעובד נכון עם התדמית שאתם רוצים להשיג ודווקא אתר אחר, שונה לגמרי הוא זה שיספק לכם את התדמית הנכונה.

 

בניית תדמית לעסק דרך יחסי ציבור – העברת מסרים בקמפיין בגוגל

אתר זה רק חלק אחד בבניית תדמית של עסק, ועכשיו תצטרכו להתחיל לקדם אותו או קידום אורגני או קידום ממומן. יש הבדל בין שתי השיטות, אבל כעיקרון שתיהן מובילות לחשיפה. באמצעות קידום ממומן אתם נחשפים בתשלום ובאמצעות קידום אורגני אתם נחשפים כתוצאה מתכנים המופצים ברשת, וכוללים את מילות המפתח הרלבנטיים לעיסוק שלכם.

נוכחות ברשת, כל נוכחות בונה תדמית. צריך לחשוב על זה כאשר מנסחים מודעות של קמפיין, כאשר מפיצים תכנים בצורה של מאמרים, כאשר המקדם האורגני של האתר שלכם, יוצר לכם רשת קישורים לאתרים איכותיים. אם הם איכותיים גם אתם נתפסים ככאלה. כלומר- כל פעולה הכי קטנה יוצרת תדמית ומה שבטוח כשלא עושים כלום, אז אין תדמית וזה אומר רק דבר אחד- משרד פרסום ברשת יבנה לכם תדמית והיא לא תיפול עליכם מהשמיים.

 

יכול לעניין אותך גם:

שימור לקוחות דרך יחסי ציבור

הסיבה שאנשים אוהבים לצרוך מותגים, זה לא רק בגלל האיכות שלהם, אלא גם בגלל פעילות יחסי הציבור שהם עושים, ואשר גורמת לכל צרכן שלהם להרגיש

מהם יחסי ציבור

מהם יחסי ציבור בעולם הדיגיטלי? בעולם שופע מותגים כמו היום, מיליוני אתרים ברשת האינטרנט, איך יוביל את עצמו בעל עסק חדש?. ואם אתם שואלים את